23 Mart 2010 Salı

BU GECE...

bu gece en uzun gece......



bu gece damarlarımdan kıskanclıgın aman almaz akısını caresizce izledigim gece.



bu gece içimdeki yaramaz cocugun inlemelerini acı cektiğini gördügüm gece..


bu gece ay ısıgının her yeri aydınlattıgı halde karanlıgın hakim oldugu gece..



bu gece sokak kedilerinin seslerinin,günesin dogusunda umut oldugunu


anlatmaya calıştıgını umdugum gece..


bu gece zavallı kalbimdeki civileri söküp kanımı son damlasına kadar


ist.sokaklarına akıttıgın gece..


bu gece bir yerlerde boynu bükük üzüntülü bir şekilde meleklerin acıyarak


bana baktıgını gördüğüm gece...


bu gece yaprakların sesinde kalbimin atışını duydugum gece.....


bu gece kuşların beni teselli etmek için, elif nagmelerini söylediği gece...


bu gece yıldızlardan senin resmini yapmaya calıştıgım gece.....


bu gece asi saçlarının kokusunu rüzgarın fırtına ile bana getirdigi gece....


bu gece yagmurun sesinin bütün ayrılık şarkılarının acımasızca benim için


calındıgını söylediği gece...


bu gece, hiç bir zaman olmadıgı kadar sesimi duymak istedigini hissettiğim gece...



bu gece yollardaki agacların teker teker aşkıma saygıdan egildigini gördügüm gece..



bu gece ihtirasın ne kadar masum gercegin o kadar kalleş ve bencil oldugunu gördüğüm gece...



bu gece minik yüregimi yaralı ellerim ile dev adımlarla sana getirmeyi istediğim gece...



bu gece suskun sisli gözlerimin sana aşkıma deger biçmesini istedigi  gece.....



bu gece zigon sehpanın üstüne akmış zehri aşkım zannettğim gece... bu gece


senin cocukca nefesinin, burnumda tüterken,göz yaşlarının tadını dudaklarımda aldığım gece....



bu gece umudumun bogazın derinliklerinde bir elmas gibi parladıgını,dibine dalıp,nefesim yetene kadar

belkide ölene kadar aradıgım gece...


bu gece, sensizliğin bittiği hayallerin gercek oldugu gece...


bu gece, gök yüzüne yükselip seni bütün şefkatim ile izlediğim gece...


 bu gece, sen dahil bütün insanların bana yalan söylemek için yarıştıgı  gece...



bu gece, sessizligin içinde,oyuncakları yagmalanmış cocugun ben


oldugumu,yagmacıların zemzem suyu içer gibi kutlama yaptıgı, zafer


çıglıkları ile boş sokaklarda halay cektiğini gördüğüm gece...


bu gece, sahile vuran her dalganın tuzlu suyunda, seni bana getirecegini beklediğim gece...



bu gece coook uzun ama en uzun uykusuz göz kapaklarımın, kapanmamak için direndiği gece...



bu gece zor gece gülüm cok zor bir gece..........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder